Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Jesper - 22 januari 2009 18:58

Hejhej allihop! Hoppas allt är bra med er, det är det iallafall med mig.  Men vissa dagar kan allt va åt helvete, ursäkta språket. Liksom man har så mycket man vill göra men det känns som det finns för lite tid, man vill kunna rå om sig själv och bara ta det lugnt, det är det jag menar med rubriken just nu känns det som om skolan försöker förinta mig, visst jag kommer va de evigt tacksam de kunskaper jag fått när jag om mindre än 1,5 år tar studenten men vägen dit är både nerförsbackar och uppförsbackar just nu känns det som om jag har en långuppförsbacke framför mig efter att haft en krockig men lätt nedåtlutande väg ett tag nu. Men så är ju livet det går upp och ner, man måste ha det tufft för att kunna vara tacksam det lugna. Men man ska inte klaga på skolan i slut ändan hoppas jag att det kommer va värt allt slit att jag hittar ett jobb jag kommer att trivas med osv. För om jag inte gör det så spelar det ingen roll hur bra betyg jag hade för det man pluggar till är ju ändå det man vill arbeta med. Men det ska nog tillslut va värt det, jag hoppas iallafall det.


Snart blire att ta cykeln till torgskolan för att lira lite innebandy med gubbarna, ska blir grymt kul!


Ha det bäst!<3

/J

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards