Direktlänk till inlägg 7 november 2008

Skolveckan avslutades mindre bra!

Av Jesper - 7 november 2008 18:57

Nej!! Så tänkte jag för mig själv när vi fick tbx spanskaprovet, kände på mig att det skulle bli ett IG(första IG-provet ever) men jag visste inte att hon skulle sätta en IG-varning på mig, jaja nu är det bara vänta på åtgärdsplaner osv och självklart ta nya tag för detta ska jag klara, det ska jag!

Men annars har skolveckan vart helt okej, en helt okej vecka efter lovet, nästa vecka börjar väl allvaret igen? Tror det iaf!

Men nu ska jag njuta av helgen blir nog Idol och sen blire nog I am legend på Blu-Ray innan man somnar eller så blire "Fredag hela veckan" vi får se!

Sen håller vi tummarna för Kevin och Alice som är 2 stora stjärnor i idol!

Sen tycker jag att vi tar och skickar hem Johan Palm eller Lars, inga idoler där inte!


Be you, Be proud

Puss<3

/J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jesper - 22 januari 2009 18:58

Hejhej allihop! Hoppas allt är bra med er, det är det iallafall med mig.  Men vissa dagar kan allt va åt helvete, ursäkta språket. Liksom man har så mycket man vill göra men det känns som det finns för lite tid, man vill kunna rå om sig själv och bar...

Av Jesper - 18 januari 2009 18:47

Hej allihopa pojkar, flickor, elefanter och tigrar! Hoppas allt är bra med er, här är det fina fisken. Söndag idag skola imorn, inte lika kul men det går väl för sig, man får ju träffa sina kompisar och man lär sig ju faktiskt nåt, alltid väl behövli...

Av Jesper - 17 januari 2009 22:08

Tjena alla hundar och katter! Igår va en bra kväll, började med att jag, basse, didde och anders drog hem till mig, vi skulle ha en chillkväll med lite pizza och tvspel. Olle skulle oxå va med men han kom senare, så vi andra grabbar började med lite ...

Av Jesper - 9 januari 2009 20:04

Fredag idag, var i skolan fram till 4, sen blev det middag och sen drog jag till gymmet, där träffa jag marcus:D Men nu ska jag kolla Let's Dance och käka chips, finns tillgänglig på datan eftersom jag tagit in den till mitt rum nu när alla är på...

Av Jesper - 9 januari 2009 17:01

Jag vet att det är 2 dagar sen grammisen delades ut, den delades ut på jullovet, lovet är saknat. Men tänkte ändå skriva lite om det. Jag är positivt överasskad över att EMD tog hem grammisen för årets låt, visst frågar du mig så är Jennie let me lo...

Ovido - Quiz & Flashcards