Direktlänk till inlägg 30 december 2008

Året Tjugohundraåtta börjar lida mot sitt slut

Av Jesper - 30 december 2008 18:22

Det här är nog det sista blogginlägget från mig detta år, för imorron natt så kommer det att bli ett nytt år, med nya möjligheter, nya vänner osv. Vi går mot 2009. Jag vet att jag inte vart så bra med bloggen på slutet av detta år men jag ska försöka att förbättra mig detta år, jag vill ju göra bloggen stor, alla ska läsa den osv. men jag vet inte hur jag ska komma ditt och en sak är då säker om jag inte skriver så kommer ingen läsa den.  Så det blir prio ett att försöka komma tillbaka till bloggskrivandet.

Jag har faktiskt gjort en hel del denna sista månad av 2008, jag var bland annat med i teatern som spelades upp på Nyköpings teater för mer än 300 personer(elever och lärare på skolan), något som jag aldrig trodde jag skulle våga göra eftersom jag håller på att göra på mig varje gång jag ska redovisa något inför klassen och helt plötsligt skulle jag va rolig inför hela skolan, självförtroendet växte ruskigt mycket och jag tror att redovisningar inför klassen inte kommer va lika jobbigt längre. Jag har även firat jul, fick följande:

Mouli tröja<3

Gymkort:D

Rakapparat :P

Pengar:D

Ps3 spel:D

och massa annat:D

Men 5 dagar innan julafton fick jag min efterlängtade Danny skiva Set your body free. Som jag förhandsbokat, skulle egentligen släppts på julafton:D

Jag har även efter jul nu börjat träna stenhårt, tillbringar nu varanan dag på gymmet för att bli starkare och större. Man tackar ju inte nej till lite muskler eller hur?


Men nu ska sluta skriva, kanske kommer en sån där fin sammanfattning av året inom några dagar, ha en bra kväll och ett riktigt GOTT NYTT ÅR<33


Be yourself

/J

 
 
flay

flay

30 december 2008 18:40

åååh muskler, det gillar vi (y)

http://flajzan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jesper - 22 januari 2009 18:58

Hejhej allihop! Hoppas allt är bra med er, det är det iallafall med mig.  Men vissa dagar kan allt va åt helvete, ursäkta språket. Liksom man har så mycket man vill göra men det känns som det finns för lite tid, man vill kunna rå om sig själv och bar...

Av Jesper - 18 januari 2009 18:47

Hej allihopa pojkar, flickor, elefanter och tigrar! Hoppas allt är bra med er, här är det fina fisken. Söndag idag skola imorn, inte lika kul men det går väl för sig, man får ju träffa sina kompisar och man lär sig ju faktiskt nåt, alltid väl behövli...

Av Jesper - 17 januari 2009 22:08

Tjena alla hundar och katter! Igår va en bra kväll, började med att jag, basse, didde och anders drog hem till mig, vi skulle ha en chillkväll med lite pizza och tvspel. Olle skulle oxå va med men han kom senare, så vi andra grabbar började med lite ...

Av Jesper - 9 januari 2009 20:04

Fredag idag, var i skolan fram till 4, sen blev det middag och sen drog jag till gymmet, där träffa jag marcus:D Men nu ska jag kolla Let's Dance och käka chips, finns tillgänglig på datan eftersom jag tagit in den till mitt rum nu när alla är på...

Av Jesper - 9 januari 2009 17:01

Jag vet att det är 2 dagar sen grammisen delades ut, den delades ut på jullovet, lovet är saknat. Men tänkte ändå skriva lite om det. Jag är positivt överasskad över att EMD tog hem grammisen för årets låt, visst frågar du mig så är Jennie let me lo...

Ovido - Quiz & Flashcards