Alla inlägg under december 2008

Av Jesper - 30 december 2008 18:22

Det här är nog det sista blogginlägget från mig detta år, för imorron natt så kommer det att bli ett nytt år, med nya möjligheter, nya vänner osv. Vi går mot 2009. Jag vet att jag inte vart så bra med bloggen på slutet av detta år men jag ska försöka att förbättra mig detta år, jag vill ju göra bloggen stor, alla ska läsa den osv. men jag vet inte hur jag ska komma ditt och en sak är då säker om jag inte skriver så kommer ingen läsa den.  Så det blir prio ett att försöka komma tillbaka till bloggskrivandet.

Jag har faktiskt gjort en hel del denna sista månad av 2008, jag var bland annat med i teatern som spelades upp på Nyköpings teater för mer än 300 personer(elever och lärare på skolan), något som jag aldrig trodde jag skulle våga göra eftersom jag håller på att göra på mig varje gång jag ska redovisa något inför klassen och helt plötsligt skulle jag va rolig inför hela skolan, självförtroendet växte ruskigt mycket och jag tror att redovisningar inför klassen inte kommer va lika jobbigt längre. Jag har även firat jul, fick följande:

Mouli tröja<3

Gymkort:D

Rakapparat :P

Pengar:D

Ps3 spel:D

och massa annat:D

Men 5 dagar innan julafton fick jag min efterlängtade Danny skiva Set your body free. Som jag förhandsbokat, skulle egentligen släppts på julafton:D

Jag har även efter jul nu börjat träna stenhårt, tillbringar nu varanan dag på gymmet för att bli starkare och större. Man tackar ju inte nej till lite muskler eller hur?


Men nu ska sluta skriva, kanske kommer en sån där fin sammanfattning av året inom några dagar, ha en bra kväll och ett riktigt GOTT NYTT ÅR<33


Be yourself

/J

Av Jesper - 5 december 2008 22:10

Sorry allihop att jag inte höll vad jag lovade, sorry sorry! Men jag har haft annat för mig och är inte mer än människa.

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och vänta på idolresultaten! Kevin och Alice måste vidare till  final, de är helt klart bäst i år!


Imorn blire träning!

Ha det gött!

Sov gott!

/J

<3

Av Jesper - 2 december 2008 19:02

Tjena snyggingar! Hoppas att allt är bra med er, här allt är bra förutom att jag är lite förkyld men det hör ju december till tycker jag. Jag tror jag vet vilken veckodag som är den tråkigaste av dem alla tisdagar, fuckin tisdag, kanske är det tråkigast för det inte händer nåt efter skolan så som träningar etc. men ändå den är ju bara seg.

Men dagens ljuspunkt var ändå att Radio videon är klar och den var bra tycker jag, lite annorlunda men ändå inte, den var cool, precis som Danny.

Yes vad ska jag skriva nu då? Jag vet inte, haha.


Jespers Julhörna

Du kan din önskelista riva

Jesper gav sig själv en Danny skiva!


Sköt om er!

/J

Av Jesper - 1 december 2008 18:16

Som ni kanske inte undgått så är vi nu inne i december, månaden som hägras av julafton,jullov,mellandagsreor och nyårsafton och förhoppningsvis en himla massa snö!

Jag lovade ju igår att jag skulle blogga varje dag fram till jul och det tänker jag försöka!

Idag var det då en helt vanlig måndag, matte, engelska och drama enda skillnaden var att det var högskoleinformation efter draman, sen följde jag med Martin när han köpte en ny tröja sen hem och plugga matte, prov imorn, hoppas det kommer gå bra.

Hm, jag just det AIK-Täby idag på tv4sport kommer troligtvis bli en mycket bra match, så kolla gärna på den, 19.00 TV4SPORT!


Jesper julhörna:

Jag sa ju igår att jag troligtvis kommer presentera en liten roliga idé här som jag kommer köra fram till julafton och jag valde att döpa den till Jesper julhörna och här kommer jag varje dag dra ett julklapps rim, kom på idén när jag duscha så skratta inte;)


Ajajaj akta stilen,

Farsan får nya vinterdäck till bilen


Ha det bra!

/J

Ovido - Quiz & Flashcards