Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Jesper - 2 januari 2009 22:03

Hejhej alla kära bloggläsare:) Idag har jag inte gjort så mycket började dagen med att mamma väckte mig så åt jag en ordentlig frukost med familjen. Sen vid halv 11 så satte jag mig på cykeln i 10 minus grader det var inte bland det trevligaste jag gjort, men jag kom iallafall fram till gymmet, var där en timme ungefär sen stack jag hem och åt lunch. Spela lite fifa09 efter det sen fick jag skjuts ner till brevik av pappa, innebandyträning.

Så man kan sammanfatta min dag med 2 träningspass och playstation 3 spelande, det är ju så kul. Ikväll ska jag läsa ut Robinson Crusoe, har typ ett kapitel kvar sen kan jag andas ut inför bokdisskusionen i skolan på torsdag.

Nej nu ska jag inte skriva mer, imorn så blire gymmet igen, sen vet jag inte, nåt förslag?

Nu plingar nöten på msn, hon e bra hon:P


Keep up the good work

/J

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards