Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Jesper - 1 januari 2009 18:14

Gott nytt år på er kära läsare, hoppas ni hade det grymt kul igår oavsett vad ni gjorde, det är ju bara nyårsafton en gång om året liks.

Själv så tillbringade jag dagen med min gode vän Didrik, han var hemma hos mig vi lira fifa 09 och cod world at war efter det så käka vi middag med min familj. Efter det så blev det att kolla de 2 första perioderna av Sverige-Ryssland i junior-vm innan vi tog den över fulla bussen in till Nyköping, där vi gick till hamnen för att kolla på alla fyverkerierna och hälsa alla man känner ett gott nytt år, fast alla man träffa var nog inte lika pigga som mig och didde.

Som ni kanske fatta så drack vi inget, för sånt är inte bra för kroppen osv.

Sen drog vi hem till mig och slagga.


Undrar hur detta år kommer bli? Jag tror det kommer bli grymt, längtar till sommaren och i höst fyller jag 18 äntligen liksom, sen får man ju inte glömma Barcelona med skolan vecka 6 och Alanya på träningsläger på påsklovet det kommer bli nice och det kommer bli ett minst lika händelsrikt år som 2008 det lovar jag.


Hoppas ni hade det grymt igår och inte drack för mycket!

/J

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards