Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Jesper - 17 januari 2009 22:08

Tjena alla hundar och katter!

Igår va en bra kväll, började med att jag, basse, didde och anders drog hem till mig, vi skulle ha en chillkväll med lite pizza och tvspel. Olle skulle oxå va med men han kom senare, så vi andra grabbar började med lite NHL 08 sen gick vi och mötte olle vid busshållsplatsen, oxelösundare kan vara farliga på fredagkvällar och vi ville skydda olle. Sen så fick vi skjuts ner till stan drog varsin  pizza. Sen var det dags för veckans omtalade och prestigefulla  fifa09 turneringen, kan väl personligen säga att jag är nöjd med min insats, kom totalt två och torska bara matcherna mot basse, men va vad vi sa ett tvspels geni. Sen så fortsatte vi med några matcher till, sen när vi allihopa va som mest trötta så drog vi i littlebigplanet i ps3an. Kan ju säga att det är väldigt gulligt med 4 grabbar(Anders hade åkt hem) som en fredag sitter och spelar ett spel där man styr varsin docka(säckgubbe), men kul va det:D


Idag blev det träning på morgonen först löpning sen gymmet, fick lite tips av Stoffe, det är nice!

Sen kolla på brosans innebandymatch, han var riktigt bra så det var riktigt kul att kolla:D


Nu ska jag snart lägga huvudet på kudden!

Sov gott!<3

/J

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards