Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Jesper - 9 januari 2009 20:04

Fredag idag, var i skolan fram till 4, sen blev det middag och sen drog jag till gymmet, där träffa jag marcus:D

Men nu ska jag kolla Let's Dance och käka chips, finns tillgänglig på datan eftersom jag tagit in den till mitt rum nu när alla är på match i Södertälje!
Kanske kommer med något inlägg om vem jag tycker va bäst sen!

JUSTDANCE!


/J

Av Jesper - 9 januari 2009 17:01

Jag vet att det är 2 dagar sen grammisen delades ut, den delades ut på jullovet, lovet är saknat. Men tänkte ändå skriva lite om det.

Jag är positivt överasskad över att EMD tog hem grammisen för årets låt, visst frågar du mig så är Jennie let me love you så mycket årets låt för mig så det är inte klokt, men att de skulle gå in och vinna i grammisgalan trodde jag som sagt inte. När jag tänker på grammisgalan tänker jag p3 och personer som anser att deras musiksmak är så mycket bättre än andras, det är just därför jag glädjs ännu mer över att grabbarna vann, de liksom hör inte hemma där anser vissa. För E.M.D är inte som de andra vinnarna, de vill inte visa sig så mycket i tv, de vill inte spelas i radio för att deras låt inte ska bli uttjatad. Men EMD gör precis tvärtom de är gärna med i tv och tidningar, kanske för att de inte har något att dölja som tidningen eller tv kan avslöja och sätta fetta rubriker på. Och de låter gärna sina låtar spelas i radio, för enligt mig är de för bra för att spelas sönder, jag har inte spelat sönder någon av varken Dannys eller EMDs låtar och ändå snurrar någon av skivorna alltid hemma hos mig.

Så att sjalmupparna som en reporter kallade dem tog hem en grammis tycker jag är väldigt väldigt häftigt inte minst för att det svider så mycket i ögonen på vissa personer och för att grabbarna verkligen förtjänar det efter allt skitsnack de vart med om, de gör ju liksom sin grej och det verkar ju uppskattas så varför klaga på de sjalbärande föredetta flickfavoriterna i idol, de är ju stjärnor!!!

Jag missunade verkligen inte någon av vinnarna en grammis, men det känns som det är ungefär samma "stil" på vinnarna varje år, där stack mina favoriter ut, de är ju somsagt flickfavoriter 


/J

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards