Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Jesper - 18 januari 2009 18:47

Hej allihopa pojkar, flickor, elefanter och tigrar! Hoppas allt är bra med er, här är det fina fisken. Söndag idag skola imorn, inte lika kul men det går väl för sig, man får ju träffa sina kompisar och man lär sig ju faktiskt nåt, alltid väl behövligt! Idag så har jag mest tagit det lugnt lirat lite på ps3:an innan jag drog ner till ramdalen för att lira lite innebandy, veckans korpenmatch.

Blev en ojämn historia vi vann med 13-0 så det var kul, minst lika kul var det att jag gjorde mål, haft lite svårt på den fronten denna säsong men nu verkar det ha släppt, hehe.

Sen när man kommer hem hade mamma fixat fläskfilé med pommes, mumsfilibaba säger jag om det!

Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra, om jag ska kolla om det är nåt bra på tvn eller lira mer fifa, den som lever får se!


Ha det fint!<3

/J

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards